Monday, June 27, 2016

Penghargaan sebagai penulis blog


Pepagi tengok wasap berderet2 msg masuk dengan keratan akhbar yg sama...😄😄😄. Malu pulak la rasanya bila tau gambar terpampang di akbar berita harian. Kat fb pun kekawan dok ucap tahniah.....hehehhe....maluuuuu. Beberapa tahun lalu dua kali resepi masakan saya di kongsi diruangan yang sama akhbar berita harian tapi takde gambar. 

Saya ni bukan tukang masak profesional. Blog ni pun biasa2 aje...tak ramai follower....blog trafic pun macam kura2 aje pergerakannya. Niat berblog pun supaya resepi terutamanya yang tradisional tu tak luput dan hilang ditelan zaman, blig ni jadi arkib resepi yg mudah xapai oleh pengunjungnya.........dan moga perkongsian yang tak seberapa ni memberi manfaat pada isteri2....suami2....ibu ayah....adik kakak...pakcik makcik....atuk nenek dapat menyediakan juadah utk keluarga dan org2 tersayang...😊😊😊.

Apa yang mengembirakan saya bila pengunjung bagi feedback yang mengembirakan ...masakan yg menggunakan resepi di blog ini dpt pujian....dan ada yg boleh tambah pendapatan keluarga hasil masakan mengikut resepi yang saya kongsikan....Alhamdulillah. Moga Allah terima usaha saya ini sebagai ibadah.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...