Thursday, October 6, 2016

Homemade Popcorn


Popcorn satu singgit, satu singgit... Ermmmmm...dah macam mail pulak. Bezanya mail jual 2 singgit. yang ni tak boleh la, tak lepas modal. yang ni pun bukan la untung berjuta. Sekadar memenuhi permintaan anak2 yang nak sangat berniaga. Tu pun dah tanya cikgu, boleh ke tak. Diorang ni semangat sangat sampaikan siap2 ambil duit sapa yang nak beli popcorn. Kalau ikutkan hati tak terbuat sebab kalau pagi2 tu dah sibuk memasak dah tak sempat nak buat popcorn atau kalau buat popcorn tak sempat nak masak.

Tapi semangat membara, jadi ummi layankan selagi mampu. Sesekali....bermusim. Bila jemu nanti diorg break kejap...bila dah lama tak buat nanti bertanya lagi. Gitu la ceritera dari dapur Ummi mereka.



Resepinya boleh klik di link ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...