Tuesday, October 7, 2014

Telur ayam kampung original

Rezeki pagi selasa...

Alhamdulillah....pagi2 sampai opis dah ada benda nih tergantung kat tombol pintu....orang lain ayam bertelur kat reban....tapi saya special skit....bertelur kat pintu opis jer.....hehehe.....Tqvm pada sahabat yg memberi...

Telur ayam kampung original....

susah nak dapat sekarang ni....kat rumah MIL, buang jer....sbb yg dok kat umah tu sume tak suka makan telur ayam kampung..... rugikan.....kat sini nak cari susah dan harga mahal....

Saya suka buat telur separuh masak.....atau buat kek, tapi kalau buat kek kuantiti telurnya kena lebih....nak senang timbang dulu...sbb saiznya comel jer.....

Warna kuningnya pekat, putih telurnya pun likat...jadi memang terbaik la kalau boleh guna untuk buat kek dll tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...