Sunday, November 16, 2014

Nasi kabsa ayam dan kambing

Semalam ada majlis doa selamat kat surau sempena orang nak pegi umrah. Dapat la tempahan 60 paxs nasi kabsa ayam dan kambing. Macam biasa yang lauk kambing akan habis dulu....dah second round baru la diorg makan yang ayam.

Saya ni macam biasa la, bila orang tempah makanan ni selagi tak dapat feedback, hati risau jer.....entah sedap entahkan tidak. Alhamdulillah, bila tengok orang makan tu bertambah2, lega rasanya.... Ustaz Sayed Shahridzan,  penceramah pengajian kitab tu pun kata sedap....lebih sedap daripada restoran xxx yang dia biasa makan.

Komen ustaz lagi kebanyakan restoran arab kat M'sia ni hidang nasi arab ala nasi ayam jer........pak sheikh arab yang mengajar kat tafiz depan surau tu pun bagi positive feedback...... Alhamdulillah....terima kasih Allah kerana menjadikan masakan saya memuaskan hati pelanggan...

Macam saya selalu kata saya tak pandai memasak cuma saya enjoy dan suka yang teramat aktiviti memasak nih......
Resepi nasi dan salsa tu boleh klik kat link nasi dan link salsa yaman yer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...