Saturday, March 1, 2014

Petua ustaz

Balik dari surau hubby bawa petua yg dikongsi oleh penceramah dalam sessi tazkirah yang saya rasa sesuai sgt dengan musim demam denggi ni dan sakit kanser yang kita dengar kat mana-mana.
Boleh la kita cuba, bahan ni tak susah nak cari dan kos pun tak mahal mana.....

(Sesiapa yang mencari madu asli boleh hubungi Dora - 011 28010448 - ni saya tolong iklankan jer, bukan saya menjual cuma saya selalu dapatkan bekalan dari dia)

Demam denggi/sakit batu karang

Air zamzam 1 cawan
Madu 2 sudu
Cuka epal/kurma 2 sudu
minyak habatul sauda 2 kapsul (bukak kapsul tu) - kalau yg bkn  kapsul pun boleh....agak2 la sukatan dia....
----------------
Campur semua dan minum. (Ustaz lupa brape kali nak minum)


Penyakit kanser

1 biji apricot seed
1 biji kurma
-----

Makan sekali sehari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...