Sunday, November 13, 2016

Ku sangka malas sampai ke petang jer rupanya sampai malam pun malas juga....hahahha


Roti bakar mentega dengan telur separuh masak...hidangan makan malam dapur ummi malam yang dingin ini. Hahahhaha....sedap woooo. Kalau makan kat kedai mamak berapa hengget dah macam ni. Yang ni saya beli roti benggali kat pasaraya...seketul baru singhit lebih sebab ada offer. Potong tebal2 pastu sapu mentega...pastu bako...Pecahkan telur separuh masak....siap...

Kalau nak tabur lada hitam skit dn tambah kicap macam kat kopitok si syarizan tu pun okey juga. Sodap tak hengat kategori hidangan malam ni. Anak2 yang teruja sebab ummi tak pernah hidangkan roti bako dengan telur separuh masak gaya ni.... Nanti nak lag dan lagi dan lagi...kata anak2...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...