Tuesday, May 8, 2018

Burger goreng lajen

Burger goreng lajen......fav arwah kakak......entah mana dia belajar buat tapi sejak mula dia masakkan untuk kami semua memang terus jatuh suka. Bila buat takdan sejuk berebut2 kitaorg makan....angkat dari kuali jer habis....angkat lagi habis....selagi tak kenyang.

Biasanya dalam inti kentang ngan daging atau ayam.  Sama macam inti karipap tu....Sumbat tengah2 roti burger yg dipotong 2....pasti celup adunan tepung dan goreng garing. Makan dengan sos cili dan mayo....perghhhh terangkat abis....


Tak teringin ker......kalau teringin nah resepinya...klik jer kat link di bawah.....pi wat sindri...hahahhaha

klik link untuk resepi . Kat link ni cara2 nak tutorial bergambar pun disertakan.....cepat. jangan lepaskan peluang mencuba resepi enak lagi mudah ni....yumyumyum.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...