Saturday, February 1, 2014

Sarapan pagi di pangkin....

Mengimbau kenangan masa kat kampung, pangkin yang dibuat di bawah pokok rambutan dan di bawah rumah (rumah kampung tiangnya tinggi) jadi tempat untuk minum2 atau kengkadang makan tengahari.

Segar dan nyaman jer....

Duduk kat bandar susah dari cari suasana tu...ruang pun tak berapa nak ada. Gazebo depan rumah tu kengkadang jadi tempat untuk melepak sambil minum2.....tapi kena tengok keadaan cuaca....

Hari ni cuaca pagi cantik. Tak panas dan tak hujan.....kami sekeluarga ambil peluang bersarapan kat gazebo. Tukar2 selera...asyik kat dlm rumah jer, bosan juga..

Menu simple, apam nasi yg dibuat malam tadi, pisang goreng, teh 0 dan kopi 0. Banyak anak2 makan....seronok.

Apam nasi pandan
Pisang goreng
Kopi O dan teh O
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...